Kako ECC Francuska štiti potrošače prije i tijekom Olimpijskih igara 2024.

Izvor: Mreža Europskih potrošačkih centara, 16.07.2024.

U Francuskoj se uskoro održavaju Olimpijske igre (od 26. srpnja do 11. kolovoza 2024.) te Paraolimpijske igre (od 28. kolovoza do 8. rujna 2024.). Uz milijune Europljana koji se ove godine očekuju u Francuskoj na Igrama, Europski potrošački centar Francuska (ECC Francuska) provodi niz aktivnosti u svrhu unapređenja zaštite potrošača i osiguravanja pozitivnog iskustva tijekom održavanja Igara.

Preventivne informacije i smjernice

ECC Francuska ima ključnu ulogu u pružanju bitnih informacija europskim posjetiteljima o njihovim potrošačkim pravima u Francuskoj. Elena Bajric, službenica za informiranje ECC-a Francuska, ističe njihov proaktivan pristup: "Pomažemo turistima rješavajući njihove situacije u vezi s prodajom karata, javnim prijevozom, smještajem i plaćanjima prije nego što uopće zatraže pomoć."

Ovakav proaktivni pristup osigurava da su potrošači dobro informirani te im omogućuje da donose informirane odluke i uživaju u neometanom iskustvu tijekom svog boravka u Francuskoj. 

Ususret Igrama, ECC Francuska je proveo sljedeće mjere:

  • Informativne kampanje
    Opsežni informativni resursi [EN] na njihovoj internet stranici i društvenim mrežama na francuskom i engleskom pomažu potrošačima da upoznaju svoja prava i odgovornosti te im također pružaju smjernice kome se obratiti za pomoć.

  • Koordinacija s nadležnim tijelima
    Bliska suradnja s francuskom Glavnom upravom za tržišno natjecanje, zaštitu potrošača i kontrolu prijevara (DGCCRF) i drugim tijelima nadležnim za zaštitu potrošača radi učinkovitog rješavanja pritužbi potrošača, posebno u vezi s problemima poput otkazivanja smještaja i poskupljenja, osiguravajući da posjetitelji mogu mirno uživati ​​u igrama.

  • Međunarodna suradnja
    Suradnja s drugim Europskim potrošačkim centrima i organizacijama potrošača diljem Europe kako bi se širile ključne informacije i podrška potrošačima te kako bi se osiguralo da se pritužbe potrošača, posebno one s prekograničnim implikacijama, brzo rješavaju. 

 

Upozoravanje potrošača

ECC Francuska također aktivno upozorava potrošače o mogućim problemima u vezi s Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama 2024. Njihove komunikacijske aktivnosti usmjerene su na pružanje pravodobnih i točnih informacija. Blisko surađuju s mrežom za suradnju za zaštitu potrošača (CPC - Consumer Protection Cooperation) kako bi riješili eventualne probleme.

"Naši informativni materijali pokrivaju svaki korak putovanja kako bismo osigurali da su potrošači dobro pripremljeni. Na primjer, na našoj internet stranici i društvenim mrežama izdali smo posebna upozorenja i savjete o krivotvorenim proizvodima, kupnji i prodaji karata te otkazivanja hotela.“, kaže Elena.

Pomoć potrošačima

Unatoč proaktivnom i opsežnom informativnom pristupu ECC-a Francuska, potrošači bi se i dalje mogli susresti s problemima prije i tijekom boravka na Igrama. Stoga je ECC Francuska spreman pomoći potrošačima.

"Ako potrošači naiđu na problem s francuskim trgovcem tijekom igara, trebaju se obratiti Europskom potrošačkom centru u zemlji u kojoj žive." [EN], savjetuje Elena. "Nudimo besplatne savjete i pomoć kako bismo pomogli potrošačima da dođu do prijateljskog rješenja."

Uz predanost ECC-a Francuska i suradnju s drugim tijelima, posjetitelji Olimpijskih i Paraolimpijskih igara 2024. mogu se veseliti ne samo nezaboravnom sportskom događaju, već sigurnom iskustvu prilagođenom potrošačima u samom srcu Pariza.

Više informacija

Za više informacija o pravima potrošača tijekom Olimpijskih i Paraolimpijskih igara 2024. posjetite web stranicu ECC-a Francuska [EN].


Posljednja izmjena: 16.07.2024.