Izvor: Društvo Potrošačica
Društvo Potrošačica objavilo je novu digitalnu brošuru “Potrošačka prava – informirani i zaštićeni”, izrađenu u okviru istoimenog projekta koji je sufinanciran sredstvima Općine Matulji.
Brošura je namijenjena građanima svih dobnih skupina te na jednostavan i pristupačan način pojašnjava temeljna potrošačka prava u Republici Hrvatskoj, među kojima su:
Osim pojašnjenja zakonskih prava, brošura sadrži i primjere neprihvatljive poslovne prakse, savjete kako reagirati u slučaju povrede prava, te korisne kontakte za pomoć i savjetovanje, uključujući besplatni potrošački telefon 0800 414 414.
Brošura je dostupna javnosti u digitalnom obliku i može se slobodno preuzeti putem mrežne stranice Društva Potrošačica: https://potrosacica.hr/wp-content/uploads/2025/07/Potrosacka-prava-informirani-i-zasticeni_compressed.pdf.
“Smatramo da su informirani potrošači – zaštićeni potrošači. Upravo je zato naša dužnost približiti potrošačka prava široj javnosti na razumljiv način. Zahvaljujemo Općini Matulji što je prepoznala važnost ovog projekta i podržala njegovu provedbu,” izjavila je Ana Smoljak, predsjednica Društva Potrošačica.
Projekt “Potrošačka prava – informirani i zaštićeni” nastavak je dugogodišnjih aktivnosti Društva Potrošačica usmjerenih na edukaciju, informiranje i savjetovanje potrošača, uz poseban naglasak na lokalne zajednice.