Izvor: Mreža Europskih potrošačkih centara, 16.12.2021.
Imate pitanja u vezi vaših potrošačkih prava? Mi imamo odgovore.
Što učiniti ako vam je otkazan let? Kako možete izbjeći plaćanje previsoke cijene za unajmljivanje automobila? Gdje možete potražiti pomoć ako vam proizvod kojeg ste naručili putem interneta nije stigao? Sve ove odgovore, ali i mnogo više pronađite na - https://www.eccnet.eu/.
Nova internetska stranica Mreže Europskih potrošačkih centara (ECC-Net), https://www.eccnet.eu/, vam nudi informacije o svim relevantnim potrošačkim pitanjima i dilemama.
Međunarodni tim članova Mreže Europskih potrošačkih centara iz Nizozemske, Irske, Švedske, Italije, Cipra i Njemačke zajedno je radio na stvaranju pristupačnog središnjeg mjesta za informiranje o potrošačkim pravima u Europskoj uniji i Europskom gospodarskom prostoru.
Tko smo
Mreža europskih potrošačkih centara
(ECC-Net) nudi savjete potrošačima u vezi potrošačkih prava i pravne zaštite prilikom putovanja i kupovine u drugim državama članicama Europske unije ili članice Europskog gospodarskog prostora.
Uputite se na našu novu stranicu kako biste dobili praktične smjernice o ostvarivanju vaših potrošačkih prava i konkretne kontakte na koje se možete obratiti za pomoć kada je zatrebate.
Kako vam možemo pomoći
Mi ćemo vam pomoći u pronalasku prijateljskog i izvansudskog rješenja vašeg potrošačkog spora stupanjem u izravni kontakt s poduzećem s kojim imate problem. Osigurat ćemo da ste dobro informirani o svojim pravima te da dobijete stručnu pomoć na vašem jeziku.
Obratite nam se
Uz mnoštvo informacija, na https://www.eccnet.eu/ možete pronaći kontakt podatke svih nacionalnih Europskih potrošačkih centara u Europskoj uniji i odabranim državama Europskog gospodarskog prostora – Norveškoj i Islandu – kojima se možete obratiti ako imate pitanje ili ako želite podnijeti pritužbu u vezi prekogranične kupovine.