Kupujete putem interneta? Tada je dobro podsjetiti se da na području Europske unije djeluje
Mreža Europskih potrošačkih centara, koju čine Europski potrošački centri država članica Europske unije, Norveške, Islanda i Ujedinjene Kraljevine koji potrošačima pružaju informacije i savjete o prekograničnoj kupovini kao i pomoć u rješavanju prekograničnih pritužbi i sporova.
Europski potrošački centri su vam na raspolaganju prilikom prekograničnih kupnji i putovanja sa svojim besplatnim pravnim savjetima i pružaju vam pomoć kada primjerice:
- vam kasni let ili je otkazan ili se pak izgubi vaša prtljaga
- kupujete putem interneta, ali proizvod nikako da stigne
- vam internetski trgovac onemogući kupnju ili vam zaračuna višu cijenu samo zbog vašeg mjesta prebivališta ili nacionalnosti.
Podnijeli ste zahtjev u vezi vaših potrošačkih prava ili pritužbu na trgovca Europskom potrošačkom centru? Što se dalje događa? Kada možete očekivati odgovor?
Upoznajte se pobliže s radom Europskog potrošačkog centra i saznajte sve što vas zanima u situacijama kada podnosite:
ili
U Hrvatskoj djeluje Europski potrošački centar Hrvatska koji vam je dostupan putem internet stranice
http://ecc-croatia.hr/ i Facebook profila
https://www.facebook.com/ecc.hrvatska/.