Kupnja karte moguća je i putem interneta. Za kupljenu e-kartu ne vraća se novac u slučaju odustajanja od prijevoza iz bilo kojeg razloga.
Ako odustajete od putovanja neiskorištena karta kupljena na kolodvoru može se vratiti. Povrat novca možete zatražiti na blagajni ili u Službi kontrole prihoda, Livadarski put 17, 10 000 Zagreb.
Dodatak od 500 kuna plaća se i za:
Ako ne možete putovati zbog smetnji za koje je odgovoran prijevoznik, uz uvjet da imate potvrđenu kartu u kolodvoru u kojemu je nastala smetnja, možete:
Informacije o kašnjenju vlaka duljem od 15 minuta moraju biti objavljene u kolodvoru i u vlaku.
Uz ugovorene uvjete u roku valjanosti karte možete prekidati putovanja u usputnim kolodvorima. Nakon izlaska iz vlaka kartu treba ovjeriti na blagajni.
Tijekom jednosmjernog putovanja kartu možete ovjeriti jednom.
Tijekom povratnog putovanja kartu možete ovjeriti jednom u odlasku i jednom u povratku.
Prekidom putovanja rok valjanosti karte se ne produljuje.
Prekidom putovanja ne smatra se:
HAKOM rješava prigovore putnika na odluke željezničkih putničkih prijevoznika isključivo nakon dovršenog postupka kod prijevoznika, na temelju pisanog zahtjeva za rješavanje spora i pripadajuće dokumentacije. Ako ste putnik i želite podnijeti prigovor protiv odluke željezničkog prijevoznika potrebno je slijediti zakonom utvrđene procedure u slučaju za Vas nepovoljne odluke prijevoznika kako biste mogli pisanim putem podnijeti prigovor HAKOM-u.
Postupak podnošenja prigovora detaljno je opisan na poveznici.
Zahtjev treba sadržavati:
HAKOM donosi odluku o zahtjevu putnika, u pravilu bez provođenja usmene rasprave, u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 60 dana od dana prikupljanja relevantnih podataka.
Željeznički prijevoznik dužan je postupiti u skladu s odlukom regulatornog tijela.