Želite postaviti upit o potrošačkim pravima ili podnijeti pisani prigovor?
Podnesite upit putem elektroničke pošte prava.potrosaca@mingo.hr
Imate problema prilikom prekogranične trgovine?
Kontaktirajte Europski potrošački centar Hrvatska i podnesite pritužbu na eccnet-hr@ec.europa.hr.
Trebate potrošački savjet ili pomoć putem telefona?
Nazovite besplatni telefon za potrošače 0800 414 414 (radnim danima - ponedjeljkom, srijedom i petkom od 10 do 14 sati).
Ne želite primati promidžbene poruke putem telefona i sms-a?
Upišite se u registar „Ne zovi“. Obrazac zahtjeva za upis potrošač može dobiti i u poslovnici operatora i na mrežnim stranicama HAKOM-a.
Niste riješili spor s trgovcem putem pisanog prigovora?
Obratite se tijelima za alternativno rješavanje sporova:
Zanimaju vas informacije vezane za ovrhu, zastaru i Zakon o obveznim odnosima?
Obratite se Ministarstvu pravosuđa i uprave srijedom na tel: 01/3714000.
Imate problem s robom ili uslugom koju ste kupili putem interneta?
Pritužbu možete podnijeti putem platforme za on-line rješavanje sporova (ODR platforme), više informacija ovdje.
Imate upite vezane uz korištenje usluga kreditnih institucija i platnih usluga?
Posjetite mrežne stranice Hrvatske narodne banke, www.hnb.hr → Prijavite/pitajte.
Zanimaju vas vaša prava vezana uz elektroničku komunikaciju, poštanske usluge i željeznički promet?
Posjetite mrežne stranice Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti, www.hakom.hr → Korisnici.
Zanimaju vas informacije o financijskim proizvodima i uslugama?
Posjetite mrežne stranice Ministarstva financija, https://mfin.gov.hr/ → Financijska pismenost potrošača.
Imate problem vezan uz korištenje usluga u turizmu ili ugostiteljskih usluga?
Obratite se Turističkoj inspekciji Državnog inspektorata putem mrežne stranice https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83 ili telefona na 01 2375 100.
Imate upit vezan za korištenje toplinske energije, plina ili električne energije?
Obratite se Hrvatskoj energetskoj regulatornoj agenciji putem elektroničke pošte na na adresu hera@hera.hr.
Imate problem vezan za otkazivanje leta ili dužeg kašnjenja leta?
Obratite se Hrvatskoj agenciji za civilno zrakoplovstvo putem elektroničke pošte na adresu ccaa@ccaa.hr.
Zanimaju vas informacije o investicijskim ili mirovinskim fondovima, tržištu kapitala, leasingu ili uslugama osiguranja?
Obratite se Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga putem elektroničke pošte na adresu info@hanfa.hr.
Imate upit vezan za mjeriteljstvo, homologaciju vozila i plemenite kovine?
Obratite se Državnom zavodu za mjeriteljstvo putem elektroničke pošte na adresu pisarnica@dzm.hr.
Imate upit vezan za zaštitu svojih osobnih podataka?
Obratite se Agenciji za zaštitu osobnih podataka putem elektroničke pošte na adresu azop@azop.hr.
Imate upite vezane uz hranu?
Obratite se Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i ribarstva 01/6106 913, upiti.gradjana@mps.hr.
Trebate informacije vezane za ovršni postupak ili stečaj potrošača?
Posjetite mrežne stranice FINA-e, www.fina.hr → Usluge za građane.
Imate pitanja vezana za ostvarivanje prava s područja osiguranja i osiguravateljskih usluga?
Hrvatski ured za osiguranje, telefonski broj pravobraniteljstva u području osiguranja 01/4696636, www.huo.hr.
Imate sumnju u pojavu krivotvorenog lijeka?
U slučaju bilo kakve sumnje u pojavu krivotvorenog lijeka, potrebno je obavijestiti HALMED putem adrese elektroničke pošte krivotvorine@halmed.hr.
Sumnjate da se na tržištu ili putem interneta nude na prodaju krivotvoreni ili piratski proizvodi?
Obratite se nadležnoj inspekciji Carinske uprave na adresu e-pošte: javnost@carina.hr, pozivom na besplatni broj telefona Operativnog dežurstva Carinske uprave 0800 12 22 te posjetite stranicu http://www.stop-krivotvorinama-i-piratstvu.hr/.